Velkommen til FOKUS



Hvad sker der indenfor branchen? Hvem er kunderne og hvordan reagerer de?

Vores FOKUS side vil løbende arbejde med forskellige emner, der har betydning for dig som autoforhandler.

Har du en klar plan for kundens oplevelse af din virksomhed? For eksempel hvordan han bliver modtaget i showroom eller hvordan han bliver orinteret på værkstedet? Hvad er det, der skaber en loyal kunde og hvad kræver det af din virksomhed?

Kig mere på emnerne her på FOKUS. Der vil helt sikkert være nyttig information, som vil give dig inspiration til at gentænke forskellige situationer og arbejdsgange i virksomheden.

Hvordan får du loyale kunder?

Hvor godt kender du dine kunder – og hvor loyale er de, når det kommer til at købe den næste bil hos dig, eller få bilen serviceret? Hvilke muligheder har du, for selv at skabe loyale kunder?

Vi har samlet forskelligt materiale omkring loyalitet. Kig med og se hvilke ting du kan bruge i din virksomhed.

Læs mere

Giv en 5 stjernet oplevelse ved hver eneste kontakt

Kundeoplevelsen er alt afgørende for om du får et salg eller ej. Selvfølgeligt er der mange forskellige parametre at spille på – men i sidste ende er den samlede oplevelse det afgørende. Derfor skal du genoverveje kundeoplevelsen i ALLE afdelinger. Hvordan bliver kunden modtaget i showroom? Hvordan er det at ringe til forretningen eller værkstedet? Har alle medarbejdere i forretningen forståelse for god service og hvad et smil kan gøre?

Læs mere